Dodatno pridobljeni posel vsaj prodajni ekipi predstavlja veliko veselje. Prodali bomo dodatne količine, presegli planirano prodajo in poslovno leto bo odlično zaključeno. Kaj hitro pa se takšna evforija lahko spremeni v pravo nočno moro, namesto dodatnega profita pa nam posel povzroči luknjo, ki jo le stežka pokrijemo.

Če je naša profitna marža 5% in nam kupec ne plača 50.000 EUR, moramo dodatno realizirati (in dobiti v celoti plačano) kar za 1.000.000 EUR prodaje, da nadomestimo izpad dobička. Če novi posel pogledamo s takšne perspektive, se nam potreba po upravljanju tveganj vsiljuje sama po sebi.

Nauk te zgodbe je, da naj bo dodatni posel zanimiv šele, če je dovolj varen. ZAVAROVANJE TERJATEV je učinkovito in cenovno ugodno orodje pri upravljanju tveganja neplačil kupcev. Alpha Credo kot specializirana zavarovalno-posredniška družba zna podjetjem priskrbeti optimalna zavarovalna kritja po konkurenčnih cenah.